Hовини
Коментарі
Інфопростір
Фото
Зворотній зв'язок




Події:




Засідання парламенту 5 лютого 2008 року - закриття першої та відкриття другої сесії ВР шостого скликання





Коаліція затвердила прем'єр-міністра





Засідання парламенту 6 грудня





Арсенія Яценюка обрано головою Верховної Ради





Засідання Верховної Ради 4 грудня






Пошук:








Архів:


СІЧЕНЬ 2009
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

ПОВНИЙ АРХІВ





bigmir)net TOP 100

Новини





ДЖЕРЕЛО: Главред

16.07.2007 - 15:51


Юрій Павленко: «Тільки великі партії мають шанс перемогти на виборах»

Пане Юрію, за один день Президент зняв з посад губернаторів Миколаївської та Чернігівської ОДА. Ці звільнення, судячи із заяв Віктора Ющенка, не останні. Ви за своє місце не хвилюєтесь?

Ні, не хвилююсь. Я просто працюю. Кожна робота колись починається і колись завершується. Президент довірив мені керівництво Житомирщиною, і я намагаюся робити це якісно.

Як пов’язаний процес звільнення голів ОДА з майбутніми виборами?

Це – рішення Президента. Я його не коментую. Президент достатньо аргументовано його пояснив. Тим паче, що звільнення Олександра Садикова та Миколи Лаврика зовсім не можна порівнювати: Лаврик сам подав у відставку, а Садиков пішов на підвищення, посилюючи апарат РНБОУ.

Перший віце-прем`єр Микола Азаров уже заявив про те, що призначення в.о. губернаторів – незаконні. На них у цій ситуації чекає доля Бориса Тарасюка, якого уряд не визнавав міністром закордонних справ і не пускав на засідання?

Я не хотів би коментувати позицію пана Азарова. Гадаю, що вихід із цієї ситуації буде знайдено шляхом подання Кабінету Міністрів.

Звільнення губернаторів – чергове загострення кризи між Кабміном і Секретаріатом Президента?

На мою думку, що це проблема процедури. Поки не будуть чітко прописані правила гри, такі конфлікти виникатимуть постійно. Це вкотре підтверджує потребу реальної конституційної реформи. Ініціатива Президента щодо референдуму щодо Конституції та підготовки реального проекту Основного Закону – дуже своєчасна. Така необхідність підтверджується постійними проблемами 2006–2007 років.

Як ви плануєте поєднувати участь у виборчій кампанії та роботу державного службовця?

Переконаний, що плідна робота голови облдержадміністрації – найкраща реклама для партії, членом якої він є. Діятиму згідно із законодавством і, якщо партія визначиться, що маю зосередитися на передвиборній роботі, то візьму відпустку під час балотування.

«Час малих партій минає»

Свого часу ви очолювали Молодіжну партію, яку 2005 року формально розпустили задля входження в пропрезидентську партію «Народний союз Наша Україна». Нині Президент знову закликає створити єдину партію. Саморозпуск десяти партій заради цього – не зависока ціна?

Нагадаю, що ідея про створення єдиної партії виникла ще у 2002 році при формуванні блоку Віктора Ющенка, до якого ввійшла Молодіжна партія. Проте реалізована ця ідея була лише в 2005-му, коли з’явився «Народний союз Наша Україна». Саме тоді Молодіжна партія та «Солідарність» першими виконали свої обіцянки, які кожен із нас давав. Я глибоко переконаний, що час малих партій минає. Останні вибори свідчать, що тільки великі партії, серйозні політичні сили мають шанс перемогти на виборах.

Поглинаючи всі інші політичні сили без будь-яких гарантій для членів «малих партій».

Єдина гарантія для будь-якої партії – рівень її підтримки громадянами. Він залежить від результатів роботи конкретної партії, а все решта – другорядне. Можна самостійно йти на вибори й доводити, що партія когось представляє, крім самої себе. Є інший вихід – об’єднання і посилення реального серйозного блоку та реальної серйозної партії.

Інакше це дуже схоже на політичне рейдерство, коли партія, що має 0,1% підтримки громадян, а членів цих партій не підтримують навіть їхні дружини й голосують за інших, прийшовши в парламент чи в місцеві ради, починають там формувати політику. Вони ж нікого, крім самих себе, не представляють.

Ваша дружина на виборах голосувала за Молодіжну партію?

У ці ігри – не граю, я ввійшов у блок, який представляв досить значну частину громадян.

Тож визнаєте, що Молодіжна партія, яку ви очолювали, підтримки громадян не мала?

У нас був свій рівень підтримки громадян, свої кадри, свої ідеї, але ми розуміли, що реалізувати їх самостійно з тією електоральною підтримкою, з тими фінансовими, організаційними та кадровими ресурсами, не могли. Тому мали вибирати: чи стати партією, що вміщується на одному дивані й тішити своє самолюбство, пишучи на візитках «голова партії», чи реально йти в політику й починати її робити. Ми свій вибір зробили.

Люди, які пишуть на візитках «голова партії» зазвичай дають собі раду. А як бути з членами місцевих осередків?

Зараз найскладніше Народному Руху України. Ця партія справді має підтримку громади і розгалужену структуру. Проте я схиляюсь до думки своїх колег, що своє історичне завдання, свою історичну місію РУХ виконав, створивши незалежну українську державу. Сьогодні треба народити успішну європейську, розвинуту економічно і соціально державу. Для цього консервативний блок – РУХ – має інтегруватись у більш динамічну політичну структуру. РУХ не повинен втратити свого кадрового потенціалу, ідеології, ідей, традицій, але сьогодні він як політична сила не здатен самостійно формувати і робити політику. Тому, я гадаю, що для НРУ влиття в блок – найкраще продовження своєї історії, необхідне для того, щоб через два роки просто не зникнути, залишившись лише у підручниках історії. Для того, щоб бути політичною силою, він має, з одного боку, стати потужнішим в умовах нової політичної сили на базі блоку, з іншого – посилення Народним Рухом – серйозний аргумент щодо перспектив партії, яка буде сформована.

У чому позитив партії без чіткої ідеології, заради створення якої треба розпустити десять інших?

Не розпустити, ці партії інтегруються і створюють потужну демократичну силу, орієнтовану на

національні інтереси України. У даному випадку спрацьовує ефект синергії – це коли об’єднанні частини стають єдиною системою й отримують додаткову міцність.

Ця сила матиме всі ознаки європейської політичної партії – лідерів, актив, структуру та серйозну підтримку громадян. Нас об’єднує спільна думка про майбутнє країни, а чистих ідеологій не буває, це лише теорія. На практиці партія напрацьовує свою власну ідеологію, лінію та створює політику.

Яке ваше місце у передвиборному списку?

Не знаю. Спершу визначаються критерії та принципи формування передвиборного списку. Тільки після цього він формується і виноситься політрадою блоку на затвердження міжпартійного з’їзду. Остаточне рішення, а саме списки кандидатів у народні депутати, ухвалюватиме міжблоковий з’їзд НУНС, який орієнтовно відбудеться на початку серпня. Тоді й будуть відомі номери в списку.

Чому ваше прізвище зникло з першої «десятки», яка була оприлюднена під час підписання Декларації про створення мегаблоку? Адже у тій «десятці», яку раніше озвучив Віктор Балога, Павленко був сьомим.

Бути в списку блоку НУНС це в принципі почесно для мене, і не має значення яким номером. Власне люди, які ввійшли до першої «десятки» мають активно займатись передвиборною кампанією у масштабах всієї країни. Я ж насамперед несу відповідальність за суспільно-політичну стабільність у регіоні, який довірив мені Президент.

Як ви ставитеся до заяв керівника штабу НУНС, керівника СП Віктора Балоги про необхідність єдиної інформаційної політики з чітко визначеними спікерами?

Є нова політична робота, якапередбачає низку правил, які приймаються всіма. Вони затверджуються і відповідно до них кожен діє. Тоді є успіх політичної сили.

Заяви Юрія Луценка, що часто відрізняються від слів інших членів блоку, теж підпадають під єдину інформаційну політику?

Блок тільки-но почав формуватися, тому коментувати сьогоднішні чи вчорашні заяви просто некоректно. Зараз формуються єдині принципи щодо роботи в блоці. Усі вони розглядатимуться й затверджуватимуться політрадою кожної партії, політрадою загальною та партійним з’їздом. Після цього вони набувають легітимності та є обов’язковими до виконання.

Перспектива спуститися на десять позицій вниз у передвиборному списку для того, хто робить несанкціоновані заяви – демократична норма?

Це – необхідна умова забезпечення успіху політичної кампанії. Це зовсім не свідчить про те, що когось позбавляють слова, і говорить про дисципліну в умовах виборчої стратегії, перевиборної кампанії та спільної роботи.

Чи всі у боці погоджуються з такою стратегією?

Так. Усі. А ті, хто не погоджується, можуть не входити до блоку. Принцип єдиної інформаційної кампанії висунутий до формування блоку. Це – абсолютно чесна, нормальна й публічна позиція. Це – не таємна домовленість когось із кимось. Кожен на неї може реагувати, виходячи зі своїх власних уподобань. Є принципи, на яких керівник штабу сформував свою діяльність і пропонує іншим партнерам принципи, на яких проводитиметься робота.

Чи входите ви у перелік партійних спікерів, які вповноважені робити заяви від імені блоку?

Я – голова облдержадміністрації, а не спікер (сміється).

«Імперативний мандат, який дійсно є анахронізмом для Європи, для нас – жорстка і необхідна реалія»

Серед керівництва Житомирської облради немає жодного члена БЮТ і «НУ». Як ви оцінюєте політичні перспективи новоствореного мегаблоку в такій ситуації?

Система політичної корупції, що народилася у Верховній Раді стала поганим прикладом для країни. Досвід Олександра Мороза та спосіб його поведінки виявився заразним і для керівників різного рівня на місцях. Житомирщину ця хвороба не оминула, внаслідок чого різними способами була «збита» більшість у облраді, а голова обласної ради і декілька депутатів вийшли із лав НСНУ, створивши окрему фракцію ХДС. На сьогодні керівництво ради сформовано таким чином, що представляє політичну меншість. Це спотворює вибір громадян, який вони зробили 2006 року.

На своєму останньому засіданні, що відбулось 7 липня, політрада ХДС прийняла рішення не визнавати фракції ХДС у Житомирській облраді як такої, що направлена на розкол демократичних сил. Зараз у Житомирі працює комісія, до складу якої входять члени політради ХДС. Мета роботи комісії – визначити, як сталося, що місцевий осередок ХДС вчинив усупереч партійним рішенням, зобов’язанням, яке брало на себе центральне керівництво партії.

Йде дискусія з членами фракції БЮТ. Як відомо до дев’яти осіб було застосовано імперативний мандат. Триває судовий процес, і я переконаний, що фракція БЮТ у нас у Житомирській облраді відродиться, а всі зрадники з БЮТ і «НУ» у Житомирі будуть позбавлені депутатства. Ситуація, що склалася на Житомирщині вкотре демонструє необхідність проведення дострокових виборів не лише до Верховної Ради, але й до місцевих органів влади. І необхідність посилення депутатської відповідальності перед політичною силою, яка їх висунула. Тому імперативний мандат, який дійсно є анахронізмом для Європи – для нас жорстка і необхідна реалія.

Як вам працюється з нинішньою більшістю у облраді?

Група депутатів від фракцій «НУ» і БЮТ заявили про те, що прийняття рішень на сесіях відбувалося з порушенням процедури і регламенту. Зараз це звернення розглядає прокуратура та відповідні правоохоронні органи. Нині ситуація непроста.

Скажу відверто, що впродовж двох останніх сесій депутати від БЮТ і «НУ» не можуть отримати

стенограму сесії, хоча вона має надаватися депутатам автоматично. Більш за те, мені як главі адміністрації стенограму теж не надають.

Коли я почав розкривати закулісні та підкилимні ігри деяких місцевих політиків і ламати їхню систему прийняття рішень, це викликало незадоволення й почалося протистояння.

Хоча я переконаний, що порядок буде наведено, і повноцінну роботу між обласною радою та обласною адміністрацією налагоджено. До дискусійної ситуації призвели завищені амбіції окремих політиків.

Колишня «нашоукраїнка» – голова облради Ірина Синявська, яку ви називаєте «амбітною» людиною, має серйозний авторитет у області. Чи контролює губернатор прийняття рішень щодо земельних питань? Які у вас є механізми для того, аби земля та надра не продавалися за безцінь?

Одним із серйозних важелів впливу на рішення рад усіх рівнів є відмова змінити цільове використання земельної ділянки розпорядженням голови облдержадміністрації. Крім того, є порядок надання земельної ділянки в оренду, який теж за великим рахунком регулює голова ОДА.

Скажу більше, практично всі рішення останньої сесії ми разом із правоохоронними органами серйозно перевіряємо. Те ж саме стосується рішень РДА та районних рад щодо розподілу землі та надр. Рішення голів РДА, які приймалися з перевищеннями повноважень, я відміняю і відмінятиму своїми розпорядженнями.



Роздрукувати







Віктор Ющенко: Інтеграція в НАТО – це необхідність
20.03.2008 - 20:07


Віктор Ющенко: Головна умова політичного порозуміння в Україні – об'єднання навколо національних пріоритетів
17.03.2008 - 10:43


Марина Ставнійчук: Ні посаду Президента, ні посаду прем’єра не ліквідують
12.03.2008 - 13:59


Криль: "Правда не может раскалывать"
01.03.2008 - 13:03


Я не звик програвати. Ексклюзивне інтерв'ю Балоги "Подробицям"
26.02.2008 - 16:29


Ющенко: Україні потрібна Конституція національного творення
25.02.2008 - 12:09


Віктор Ющенко: Вступ України в НАТО не несе нових загроз Росії
25.02.2008 - 11:37


Медведька засоромили, але не звільнять
15.02.2008 - 14:01


Транзитні тарифи на газ: політичні міфи та експертні оцінки
14.02.2008 - 18:01


Чого хоче опозиція в питанні НАТО?
14.02.2008 - 13:04






Оробець: Виборці втомилися від популізму
28.03.2008 - 15:34

Єдиний Центр заявляє, що побудова партії піде знизу
28.03.2008 - 14:47

Полянчич вважає, що за 4-5 років найбільш вразливі категорії населення будуть забезпечені житлом
27.03.2008 - 13:14

Ющенко оголосив 2008 рік стартом програми «Доступне житло»
26.03.2008 - 16:09

Геращенко: Єдиний кандидат від коаліції має відповідати очікуванням киян
26.03.2008 - 14:36

Реформа місцевого самоврядування – ключ до майбутнього прогресу – Віктор Ющенко
26.03.2008 - 10:41

Дешевий тютюн дірявить як легені, так і бюджетний кошик – Оробець
25.03.2008 - 19:55

Політика приватизації має відповідати національним інтересам – Віктор Ющенко
24.03.2008 - 17:33

Консультації з висування єдиного кандидата на посаду мера Києва повинні завершитися на нинішньому тижні - Катеринчук
24.03.2008 - 17:10

Єхануров: Нові плани співпраці з НАТО давно готові
24.03.2008 - 15:38

Україна безперечно отримає ПДЧ у Бухаресті – Шкутяк
24.03.2008 - 14:36

Києву потрібен конкретний план розвитку міста на 5 років - Каськів
24.03.2008 - 11:48

Державотворення неможливе без виховання патріотизму - Ющенко
24.03.2008 - 11:02

Борисов вважає, що Партія регіонів просто спекулює на питанні Косово
21.03.2008 - 15:26

Оксана Білозір: Виборцям не потрібен «кіт в партійному мішку»
21.03.2008 - 12:04





США сподіваються, що Україна визнає незалежність Косово
31.03.2008 - 13:10

Сьогодні "Нафтогаз України" і "Газпром" продовжать перемовини
31.03.2008 - 12:06

Міністр освіти вимагає звітів щодо викладання у ВНЗ українською мовою
31.03.2008 - 11:02

Українські бюро кредитних історій незабаром створять єдину базу
31.03.2008 - 10:10

На великодні та травневі свята українці відпочиватимуть 9 днів
28.03.2008 - 18:05

Україні заважає небажання єесевців розширюватися
28.03.2008 - 16:58

"Газпром" заявляє, що "РосУкрЕнерго" поки що буде працювати
28.03.2008 - 12:10

Менше третини українців позитивно оцінюють роботу уряду Юлії Тимошенко у перші 100 днів
28.03.2008 - 09:11

Ігор Кріль очолив Єдиний Центр
27.03.2008 - 17:00

У Чорному морі зазнав катастрофи вертоліт Мі-8
27.03.2008 - 16:31

У 2007 Ющенко заробив 926 тисяч 922 гривні – декларація про доходи
27.03.2008 - 15:14

Народний депутат Ігор Кріль дасть завтра online-інтерв’ю
27.03.2008 - 13:48

Станік повертається на роботу
27.03.2008 - 13:01

Мери міст, що приймають Євро-2012 просять залишати у їх бюджеті 50% податків
27.03.2008 - 11:31

Тимошенко звинувачують у штучній ревальвації гривні
27.03.2008 - 10:32





Віктор Ющенко: Інтеграція в НАТО – це необхідність
20.03.2008 - 20:07

Віктор Ющенко: Головна умова політичного порозуміння в Україні – об'єднання навколо національних пріоритетів
17.03.2008 - 10:43

Марина Ставнійчук: Ні посаду Президента, ні посаду прем’єра не ліквідують
12.03.2008 - 13:59

Криль: "Правда не может раскалывать"
01.03.2008 - 13:03

Я не звик програвати. Ексклюзивне інтерв'ю Балоги "Подробицям"
26.02.2008 - 16:29

Ющенко: Україні потрібна Конституція національного творення
25.02.2008 - 12:09

Віктор Ющенко: Вступ України в НАТО не несе нових загроз Росії
25.02.2008 - 11:37

Медведька засоромили, але не звільнять
15.02.2008 - 14:01

Транзитні тарифи на газ: політичні міфи та експертні оцінки
14.02.2008 - 18:01

Чого хоче опозиція в питанні НАТО?
14.02.2008 - 13:04

Газпром почав і виграв
14.02.2008 - 12:54

Що несуть Україні нові газові домовленості
14.02.2008 - 12:44

"Газовий король" проти "газової принцеси"
14.02.2008 - 12:42

Защищая Тендерную палату, БЮТ прибегает к фальсификациям
13.02.2008 - 16:38

Ракетно-газовые отношения
13.02.2008 - 16:30









Контактна інформація

Copyright © 2000-2008 RAZOM.ORG.UA
При передруці інформації у паперовому або електронному вигляді, посилання на www.razom.org.ua обов'язкове.
Сайт використовує технологію Flash. Якщо ви не бачите анімації у правій колонці сайту, Вам слід завантажити Flash Player 7.
Дизайн: Олексій Погорецький
Менеджмент проекту, HTML: Сергій Крупник
Програмування, База Даних: Максим Шишов
Дмитро Гайворонський
Flash: Андрій Колодяжний
3D анімація: Владислав Бурмака